    From: Stan <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Szkola i czesne
    Date: 7 Mar 2004 23:44:42 GMT

    Witam.
    Jakis czas temu zapisalem sie do pewnej prywatnej uczelni, jednak po
    pewnym czasie zrezygnowalem uznajac, ze jest ona do bani. W momencie, w
    ktoryn przestalem do niej chodzic przestalem rowniez placic czesne.
    Zlozylem wniosek o skreslenie, zaakceptowany przez rektora.
    Przyszlo do mnie wezwanie do zaplaty czesnego do konca semestru w
    wysokosci 800 zl. Ja im na to odwolanie, ze nie zaplace bo niby czemu. Po
    pewnym czasie przyszlo pismo ze szkolki, zebym zaplacil do konca roku,
    czyli jakies 4000 pln, a jak nie to podadza mnie do sadu. Okazuje sie, ze
    dalem ciala bowiem zacytowali mi punkt umowy, w ktorym jest napisane, ze
    w przypadku rezygnacji moga zazadac zaplaty do konca roku. Inna sprawa,
    ze strasznie sie starali zeby dostep do tego regulaminu byl maksymalnie
    utrudniony (np. malymi literkami na karcie zgloszeniowej, ktora lezy
    teraz u nich)
    Moje pytania: czemu nagle zmienili decyzje z 800 na 4000 (kara za to, ze
    smialem sie odwolac?)
    No i moze jest jeszcze dla mnie jakas szansa? Bo juz szlag mnie trafia,
    ze musze placic tej szkole-krzakowi, ktora jest wogole jednym wielkim
    skokiem na kase.

    Dzieki z gory.