  • Data: 2004-03-27 11:39:08
    Temat: Swiadek w sadzie pracy
    Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Podalem nazwisko kolegi z bylem firmy (on nadal tam pracuje) jako swiadka w
    sprawie w sadzie pracy.
    Powiedziale ze nie chce zeznawac i nie poda mi swojego adresu domowego - sad
    pracy dal mi 7 dni na skompletowanie danych swiadkow...
    Co teraz?
    1) Mozna podac jego nazwisko i adres aktualnej jego pracy, ewentualne
    zawiadomienie z sadu przyjdzie na adres pracy na jego nazwisko !??
    2) Czy on moze nie stawic sie w sadzie, odmowic zeznac? co grozi za odmowe
    zeznac, klamstwo w sadzie pracy...?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    arrson