  • 1. Data: 2004-02-14 07:18:32
    Temat: Swiadek
    Od: "Mrowka" <m...@o...pl>

    Dostalam wezwanie do sadu jako swiadek.Sad miesci sie ok 100km og mojego
    miejsca zamieszkania,nie mam samochodu,za to mam dziecko ktorego nie mam na
    czas podrozy z kim zostawic.Nie mam fizycznej mozliwosci dotrzec na ta
    rozprawe.Czy grozi jakas kara za niestawienie sie?

    Magda

  • 2. Data: 2004-02-14 08:53:55
    Temat: Re: Swiadek
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czas podrozy z kim zostawic.Nie mam fizycznej mozliwosci dotrzec na ta
    > rozprawe.Czy grozi jakas kara za niestawienie sie?

    grozi

    spróbuj napisać w tej sprawie pismo - przed rozprawą.

    Jak dobrze to opiszesz, to jest szansa, że sędzia postanowi Ci przesłuchać w
    dordze pomocy sądowej - po prostu przesłucha Cię ktoś z najbliższego Sądu
    Rejonowego.

  • 3. Data: 2004-02-14 21:21:17
    Od: "Mrowka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Funia" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dobrze to opiszesz, to jest szansa, że sędzia postanowi Ci przesłuchać
    > dordze pomocy sądowej - po prostu przesłucha Cię ktoś z najbliższego Sądu
    > Rejonowego.

    Ok,dziekuje :-)

    Pozdrawiam.Magda