  • 1. Data: 2003-12-03 10:11:22
    Temat: Swiadectwo pracy
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

    Witam
    Teraz dopatrzylem sie na swoim swiadectwie pracy ze zostalo na nim napisane
    ze zostalem zatrudniony od dnia 2 stycznia 1995. Zachodze teraz w glowe
    dlaczego nie jest napisane ze zatrudniony od 1 stycznia (1.01.1995 to akurat
    niedziela).
    PIszac moje zatrudnienie od 2 stycznia wynika ze nie przepracowalem calego
    roku 1995. Jednak w 1996 roku dostalem urlop w podwojnym wymiarze (zalegly
    za 1995 i biezacy 1996).
    Czy brakuje mi 1 dnia? Czy mam rzadac sprostowania? Na jakie przepisy sie
    powolac?
    Pozdrawiam Krzysiek

  • 2. Data: 2003-12-03 14:27:51
    Temat: Re: Swiadectwo pracy
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 1995 i biezacy 1996).
    > Czy brakuje mi 1 dnia? Czy mam rzadac sprostowania? Na jakie przepisy sie
    Jeżeli chodzi o urlop to przepadnie ci 1/365 urlopu.
    Nie jest to wielki problem skoro ilość dni urlopu i tak zostanie zaokraglona
    na twoją korzyść.

    Bronek

  • 3. Data: 2003-12-04 08:02:26
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Krzys wrote:

> [...]
    > za 1995 i biezacy 1996).
    > Czy brakuje mi 1 dnia? Czy mam rzadac sprostowania? Na jakie przepisy sie

    Jest orzeczenie Sądu Najwyższego, które mówi, że w takim przypadku jak twój
    liczy się jakby pracownik przepracował cały rok.

    Pozdrawiam,
    Marysia