  • 1. Data: 2004-09-27 19:18:16
    Temat: Stwierdzenie nabycia spadku.
    Od: "Ten Sam" <needafrend(WYWAL_TO)@tlen.pl>

    Dostalem z Sadu dzisiaj kopie wniosku o stwierdzenie nabycia spadku, gdzie
    jestem jedna ze stron. Czy moge sie na rozprawie nie stawic.Nie chce
    spotykac sie z rodzina, ani niczego nie chce od nich,niezaleznie od tego co
    w testamencie zostalo zapisane.
    Kazik

  • 2. Data: 2004-09-27 20:13:02
    Temat: Re: Stwierdzenie nabycia spadku.
    Od: "Janusz P." <j...@p...pl>

    Jesli nie stawisz sie Sad uzna ze zostales prawidlowo pouczony i nie jestes
    zainteresowany.Rozprawa odbedzie sie normalnie i Twoje prawa zostana
    pominiete.Przechodzilem to samo, z tym ze w rodzinie byla zgoda bo dla
    wnioskodawcy sam pisalem pozew.Nie pojechalem wogole na rozprawe i
    wnoskodawca dostal postanowienie o nabyciu spadku. Pozdrawiam.jano