  • Data: 2007-04-02 22:20:58
    Temat: Staz, a miejsce pracy
    Od: "Łukasz D." <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.
    Sprawa wyglada tak:
    małżeństwo ma dwie firmy (sklepy) A oraz B. Oba sklepy to rozna branza oraz
    zarejestrowane odpowiednio na kazdego z malzankow. Aktualnie odbywam staz w
    firme A. Jednak zmuszany jestem do pracy w firmie B przy calkiem innym
    stanowisku jakie mam wpisane w papierach od stazu w calkiem innej branzy.
    Strasznie mnie to bulwersuje, gdyz nawet nie zostałem spytany o chec
    przejscia na inne stanowisko, tylko zostałem tam postawiony. Pytam zatem,
    czy zaistniała sytuacja jest zgodna z prawem ?

    Drugą sprawą jes to, czy jeśli odmowie pracy w firmie B (w papierach wpisane
    inne stanowisko w firmie A) na stanowisku mi przydzielonym, bedzie sie to
    kwalifikowało do zwolnienia mnie dyscyplinarnie ?