  • 1. Data: 2008-10-30 18:27:49
    Temat: Stan cywilny
    Od: "haribo" <p...@s...adres.w.pl>

    Witam,

    jaki prawny status cywilny uzyskuje mężczyzna po rozwodzie ?
    Kawaler czy rozwodnik ? Czy istnieje w polskim prawie wogóle status
    rozwodnika ?

  • 2. Data: 2008-10-30 18:33:40
    Temat: Re: Stan cywilny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    haribo pisze:

    > jaki prawny status cywilny uzyskuje mężczyzna po rozwodzie ?

    Status szczęśliwego człowieka.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 3. Data: 2008-10-30 18:52:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gecub6$5sq$1@portraits.wsisiz.edu.pl haribo

    > jaki prawny status cywilny uzyskuje mężczyzna po rozwodzie ?
    Wolny.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-10-30 19:13:30
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "haribo" <p...@s...adres.w.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jaki prawny status cywilny uzyskuje mężczyzna po rozwodzie ?
    > Kawaler czy rozwodnik ? Czy istnieje w polskim prawie wogóle status
    > rozwodnika ?
    Nie wiem czy to wg prawa ale wg danych w ewidencji ludności jest
    "rozwiedziony". Status kawalera to jak dziewictwo :)

    --
    Pawełj

  • 5. Data: 2008-10-30 21:55:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    haribo wrote:
    > Witam,
    >
    > jaki prawny status cywilny uzyskuje mężczyzna po rozwodzie ?
    > Kawaler czy rozwodnik ? Czy istnieje w polskim prawie wogóle status
    > rozwodnika ?

    o je, fajnie by było być kawalerem po rozwodzie.

    będzie stanu wolnego.

  • 6. Data: 2008-10-30 23:12:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jesli jest to uniewaznienie slubu kościelnego, to kawaler.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-10-31 01:26:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "haribo" <p...@s...adres.w.pl> napisał w wiadomości

    Jest to stan "wolny".

  • 8. Data: 2008-10-31 01:34:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "haribo" <p...@s...adres.w.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jest to stan "wolny".

    aczkolwiek może, być "ze zobowiązaniami" :)

  • 9. Data: 2008-10-31 09:42:40
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

> [...]
    >
    > jaki prawny status cywilny uzyskuje mężczyzna po rozwodzie ?
    > Kawaler czy rozwodnik ? Czy istnieje w polskim prawie wogóle status

    Status mężczyzny to może być:
    kawaler
    żonaty
    rozwiedzony
    wdowiec
    I tak tez widnieje w ewidencji.

    "wolny" tyczy się każdego z nich oprócz żonatego. Pamiętam czasy dowodów
    książeczkowych i wtedy można było sobie wybrac, co tam ma być wpisane.
    Trzeba było podać swój aktualny stan, a jeśli chciało się, żeby było
    napisane "wolny" trzebabyło napisać np kawaler - wolny.