  • Data: 2004-07-05 08:15:16
    Temat: Sprzedaż - rękojmia ??
    Od: "KrzySZtoF" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Sprzedałem dn. 11 maja na Allegro radio samochodowe firmy FIRST.

    Dn. 1-go lipca kupujący napisał:
    " ... przycisk od zwiekszania siły głosu chodzi bardzo ciężko-trzeba mocno
    naciskaś żeby zadziałał i nie klika jak pozostałe ... "
    powołując się na rękojmie, żąda naprawy lub wymiany

    Z tego co ja wyczytalem [nie znam się na prawie-stąd moje pytanie] w sprawie
    rękojmi:
    [http://www.um.oswiecim.pl/pl_chemik/19_2002/article
    s/konsument.html]

    " ...Aby nie utracić uprawnień z tytułu rękojmi, konsument musi zawiadomić
    sprzedawcę o wadzie w ciągu 1 miesiąca od daty jej wykrycia..."

    od wykrycia?? jak to rozumieć - ja sprzedawałem przedmiot dobry w pełni
    sprawny bez żadnych wad - na przycisk można przecież używać różnej siły
    nacisku.

    Proszę o wyjasnienie powyższego tematu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Kris.