  • 1. Data: 2008-02-15 23:44:49
    Temat: Sprzedaż nieruchomości a zmiana ustaleń z nabywcą
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Mam pytanie. Jestem w trakcie sprzedawania nieruchomości poprzez biuro
    pośrednictwa. Kilka dni temu pośrednik przedstawił mi klienta który wyraził
    chęć zakupu nieruchomości, jednak za cenę niższą niż ofertowa. Po pewnej walce
    wewnętrznej wyraziłem zgodę. Nie doszło wtedy do podpisania umowy
    przedwstępnej gdyż potencjalny nabywca nie był skłonny do wpłacenia wtedy
    zadatku. Umówiliśmy się jednak na inny termin (za kilka dni) celem podpisania
    umowy przewstępnej (nie notarialnej), połączonej z zadatkiem.

    Jednak w międzyczasie pojawili się inni nabywcy, którzy rokują, iż kupią
    nieruchomość za moją pierwotną cenę ofertową. Wolę więc poczekać i spróbować
    uzyskać wyższą cenę.

    Pytanie brzmi: czy poza niezadowoleniem z niedojścia do skutku podpisania
    umowy przedwstępnej, ten pierwszy klient może w jakikolwiek inny sposób
    naciskać na mnie, aby ona jednak ją podpisać?

    Pozdrawiam
    e-kran