    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż mieszkania - umowa przedwstępna
    Date: Sun, 22 Aug 2010 12:30:34 +0200

    Witam !

    Niedługo planuję sprzedaż swojego mieszkania , kupionego jeszcze jak byłem
    kawalerem :)

    Mieszkanie jest własnościowe spółdzielcze. Kupione w 2003r (nowe).

    Do stworzenia umowy wykorzystałem "gotowca" zciągniętego z internetu i lekko
    go przerobiłem.

    Powodem sprzedaży mieszkania jest budujący się dla mnie domek :)

    Na dom wpłaciłem zaliczkę i resztę muszę zapłacić do dnia 01.06.2011r.
    Dnia 01.06.2011r ma nastapić odbiór domu i jego notarialne przekazanie.

    A to są "warunki" na jakich chce sprzedać mieszkanie:

    1. Zadatek na mieszkanie ustalony indywidualnie (sądzę że będzie to kwota
    20tys zł , czyli mniej niż 10% ceny mieszkania) płatny w dniu zawarcia umowy
    przedwstepnej lub przelewem (kupujący ma 7dni na wpłatę , jeśli tego nie
    uczyni umowa staje się nie ważna)

    2. Wpłata reszty pieniędzy do dnia 02.05.2011 na konto bankowe. (Sądzę że
    najbezpieczniej dla kupującego było by aby miał konto w tym samym banku co
    ja , wtedy przed podpisaniem umowy notarialnej mógłby przelać pieniądze na
    moje konto a po potwierdzeniu przelewu na moje konto moglibyśmy udać się do
    wyznaczonego przez niego notariusza).
    Może to zrobić u mnie w domu i po potwierdzeniu przelewu udalibyśmy się do
    notariusza.

    3. Tego samego dnia po umowie notarialnej , udalibyśmy się do spółdzielni i
    energetyki w celu poinformowania o zmianie właściciela oraz do urzedu w celu
    wymeldowania mojej rodziny :)
    Tak aby od 02.05.2011r formalnie kupujący był właścicielem.

    4. Opuszczenie lokalu nastąpiło by 01.06.2011. Chce mieć czas aby
    poprzenosić meble i itd ...
    Mam nadzieję że przekazanie domu nastapiło by kilkanascie dni szybciej i
    miałby szanse na przeprowadzkę i itd ...

    A oto umowa:

    http://img828.imageshack.us/img828/1318/97172349.gif
    http://img163.imageshack.us/img163/7493/63156114.gif
    http://img832.imageshack.us/img832/719/14237871.gif