  • Data: 2005-01-28 06:43:41
    Temat: Sprzedaż gruntu - 50% udziału
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zamierzam sprzedać działkę którą otrzymałam w spadku "pół na pół" z siostrą.
    Działka nie została podzielona. Siostra oddała ją w dzierżawę (w całości).

    Jak wygląda sprawa sprzedaży: czy działka musi być podzielona czy można
    odsprzedać tylko swój 50% udział? Czy druga siostra musi wyrazić zgodę na
    podział oraz na sprzedaż? W jaki sposób dokonać podziału? Czy siostra musi
    wyrazić zgodę na podział i czy mam prawo domagać się wyegzekwowania podziału
    (z myślą o sprzedaży)?

    Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki i uwagi.
    Alicja