  • Data: 2003-03-30 17:12:14
    Temat: Sprzedaz dzialki w drodze bezprzetargowej
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam nastepujacy problem, po 20 latach dzierzawienia od gminy dzialki
    rekreacyjnej
    jestem zmuszony wykupic ja w drodze bezprzetargowej. I tu powstaje
    watpliwosc, za ile ?
    Gmina powolala rzeczoznawce ktory wycenil dzialke porownujac ja z innymi
    podobnymi,
    sprzedanymi niedawno dzialkami. Ok, nieco zawyzone ale trudno.
    Natomiast wojt wydal zarzadzenie w/g ktorego dzialka jest warta ok 30%
    wiecej.
    W odpowiedzi na pismo z zapytaniem dlaczego cene podniosl, gmina odpowiada,
    ze mial prawo to podniosl (nie mniej niz wycena rzeczoznawcy i kierujac sie
    rzekomo
    cena sprzedazy okolicznych dzialek)
    Mam nastepujace pytania do znajacych sie na tym:
    - czy urzad reprezentowany przez wojta moze wyznaczac cene z "sufitu"
    czy powinien wskazac konkretne dzialki i ceny ich sprzedazy stanowiace
    podstawe
    okreslenia ceny mojej dzialki ? W koncu to samo zrobil rzeczoznawca,
    specjalista
    od tego typu dzialan, w sposob jasny i konkretny.
    - w jaki sposob powinny byc rozliczone naniesienia na dzialce (domek,
    przylacza itp.)
    jezeli zrezygnuje z drogi bezprzetargowej i dzialke kupi ktos inny ?

    pozdrawiam

    Marek