    From: Reseller <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprowadziłem samochód
    Date: Tue, 24 Jun 2008 20:40:03 +0200

    Witam,
    sprowadziłem samochód, pełnosprawny od strony technicznej, miał niestety
    uszkodzoną turbosprężarkę. Kupiłem go za 5.000 EUR, cena tego modelu i
    rocznika w 100% sprawnego to około 7.500 - 8.000 EUR. Żeby nie katować
    silnika przywiozłem go na lawecie. Nie wiedziałem jak długo potrwają
    poszukiwania nowej sprężarki, więc auto nie ma żadnych tablic
    rejestracyjnych ani ubezpieczenia. Na szczeście jest już w 100% sprawne,
    chciałbym jak najszybciej zacząć nim jeździć a w tym czasie załatwiać
    całą papierologię związaną z zarejestrowaniem auta w kraju.
    Czy mam szansę załatwić u nas w kraju jakieś tablice i ubezpieczenie
    tymczasowe?
    Rozumiem, że teraz samochód musi przejść przegląd dla samochodów
    pierwszy raz rejestrowanych na terenie RP, później tłumaczenie
    dokumentów, akcyza w Urzędzie Celnym, zgłoszenie w Urzędzie Skarbowym,
    stosowne opłaty i do Wydziału Komunikacji zarejestrować auto - jeszcze
    tylko ubezpieczenie i jeżdżę na Polskich tablicach. Ale do tego czasu
    auto na kołkach. Jak załatwić tymczasowe tabice i ubezpieczenie?

    --
    Reseller