    From: Lulek <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawdzenie samochodu
    Date: Thu, 09 May 2002 16:20:14 +0200

    Witam wszystkich,

    W jaki sposób sprawdzić czy używany samochód który chcę nabyć nie jest
    przedmiotem zastawu bankowego albo nie ma podobnych wad prawnych? Na
    umowie co prawda sprzedający składa stosowne oświadczenie, ale co będzie
    jeśli się okaże się, że było nieprawdziwe? Czy bank może mieć do mnie
    później jakieś roszczenia względem tego auta? Załóżmy że w dowodzie
    rejestracyjnym nie ma żadnych wpisów.

    pozdrawiam
    (-)
    Lulek