  • 1. Data: 2003-06-06 22:19:09
    Temat: Społeczeństwo pozwala zastraszyć się przestępcy. [Było: Mała roznica zdan]
    Od: "Mariusz Jędrzejec [mr.]" <w...@p...com.USUN.TO>

    zajac napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
    dostana

> [...]
    >postow wyzej ze juz pare lat temu wsadzilem kogos do pierdla ! i co i nic
    >cisza nikt nie zgwalcicl mi siostry przebil opon w samochodzie czy
    podpalil
    >dom.
    >Ja jestem skromnym studentem prawa ale juz na samym wstepie dajesz niezly
    >przyklad jak nalezy postepowac z bandytami i to prawnik (badz entuzjasta
    >prawa). Wstyd wstyd wstyd !
    >I wcale nie jest to walka z wiatrakami... Doprowadze to do konca tak jak
    >doprowadzilem podobna sprawe 4 lata temu !

    Dzięki za wsparcie - jak można w inny sposób zmniejszyć przestępczość
    (a każdy powie, że jest za duża), skoro wszyscy mają sie ich bać i
    ustępować we wszystkim? Zaczyna się to już od niezwracania cudzym dzieciom
    uwagi za rzucanie śmieci i niszczenie ławek (co ja będę się odzywał,
    jeszcze mi coś odpyskują...), potem przechodzi w tolerowanie drobnych
    wymuszeń i pobić (lub gróźb pobiciem), a kończy się marszami milczenia, gdy
    bezradne tłumy idą jak stado baranów na rzeź. A przecież jeśli jeden
    bandzior przypada na kilkuset (kilkuset!) w miarę normalnych członków
    społeczeństwa, to kto tu kogo powinien się bać?
    Może zatem już najwyższa pora zmienić nastawienie - przejść do
    zastraszenia przestępców przez społeczeństwo?

    pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    mjedrz#polbox:com

    CETERUM CENSEO COMMUNIS IMPERIUM IN POLONIA ESSE DELENDUM.

  • 2. Data: 2003-06-07 02:42:37
    Od: xlmcn <x...@c...com>

    Mariusz Jędrzejec [mr.] wrote:

> [...]
    > Może zatem już najwyższa pora zmienić nastawienie - przejść do
    > zastraszenia przestępców przez społeczeństwo?

    Owszem, stosowano te metody na Dzikim Zachodzie.
    Gdy władza zbyt się ociągała z powieszeniem jednego
    czy drugiego zbira to społeczeństwo, w osobach swych
    niewybranych przedstawicieli, samo ich wieszało.