  • Data: 2002-03-06 08:32:22
    Temat: Spółdzielnia - rozliczenie
    Od: "Joogi" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W umowie którą podpisałem ze spółdzielnią mieszkaniową widniał paragra
    mówiący o tym że ostateczne rozliczenie inwestycji nastąpi w trzy miesiące
    po zakończeniu. Nastąpiło po roku - dopłata do mieszkania 4200zł... (o
    wglądnięciu w dokumenty za co to - mowy nie ma)
    Teraz minęło około 4 lat i spółdzielnia "obudziła się" z dochodzeniem
    należności.

    1.) Jaki jest okres przedawnienia w relacjach Spółdzielnia - właściciel ?
    2.) Czy można podważyć zasadność tych roszczeń ? Jak ? W spółdzielni
    kwitnie prywata i niegospodarność...
    3.) Jeżeli są jakieś szanse w sądzie to ile może kosztować mnie takie
    postępowanie ?

    --
    Joogi