  • 1. Data: 2004-01-14 08:26:54
    Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa a KPA
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Witam!

    Mam pytanie:
    12 listopada złożyłem w spółdzielni mieszkaniowej podanie o zwrot części
    kosztów wymiany okien w moim mieszkaniu (spóldzielcze własnościowe). Do dnia
    dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi.
    Czy do spółdzielni mieszkaniowej stosuje się przepisy KPA, np. to:
    Art. 237. § 1. Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę
    bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca?

    Gdzieś mi się obiło o uszy, że brak odpowiedzi w terminie jest traktowany
    jako odpowiedź pozytywna. Czy to prawda, a jeżeli tak, to gdzie szukać
    przepisów na ten temat?

    Z góry dzięki i pozdrawiam

    Krzychu
    Piotrków Trybunalski

  • 2. Data: 2004-01-14 09:34:33
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa a KPA
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Gdzieś mi się obiło o uszy, że brak odpowiedzi w terminie jest traktowany
    > jako odpowiedź pozytywna. Czy to prawda, a jeżeli tak, to gdzie szukać

    Z tego co wiem to sie tych przepisow nie stsouje. Jednak maja jakis tam czas
    na odpowiedz (14 czy 31 dni). Jezeli jej nie ma napisz ponaglenie.
    Przypuszczam, ze i tak odpowiedz bedzie pozytywna, ale na kase mozesz czekac
    i kilka lat

    Fantom

  • 3. Data: 2004-01-14 09:35:55
    Temat: Odp: Spółdzielnia mieszkaniowa a KPA
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik Fantom <s...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bu32er$csh$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > na odpowiedz (14 czy 31 dni). Jezeli jej nie ma napisz ponaglenie.
    > Przypuszczam, ze i tak odpowiedz bedzie pozytywna, ale na kase mozesz

    Heh - no właśnie - w protokole oceny okien komisja napisała - do wymiany na
    rok 2012 i wtedy mają oddać kasę. Nie można tego jakoś przyspieszyć?

    Krzychu
    Piotrków Trybunalski

  • 4. Data: 2004-02-02 10:13:58
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    na
    > rok 2012 i wtedy mają oddać kasę. Nie można tego jakoś przyspieszyć?

    No z tego co wiem to w blokach okna amortyzuja sie chyba przez 30 lat -
    czyli powinni zaplacic 30 lat od zalozenia ostatnich okien - ale czasmi
    placa pozniej bo nie maja kasy po prostu (mozna o odsetki sie burzyc chyba)

    Fantom