  • Data: 2002-04-23 07:30:36
    Temat: Spadek po rodzicach.
    Od: Jurek <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak dla mnie sprawa jest b. skomplikowana. Rodzice byli (nizej wyjasnie
    ten czas przeszly) wlascicielami domu. Ojciec zmarl ponad 20 lat temu.
    Zostali: mama, brat z zona i 2 dzieci, no i ja. Pozniej umiera brat, w
    domu zostaje bratowa z dziecmi, mama i ja. Wyprowadzam sie, umiera mama.
    W miedzyczasie sytuacja prawna domu nie jest w zaden sposob
    "aktualizowana" (nie znalazlem lapszego slowa) prawnie. Od czego zaczac
    prostowanie tej calej sytuacji ? Na jaka czesc domu moge liczyc ? Jakie
    moga byc (szacunkowe) koszty tego zamieszania ?
    Z gory dziekuje za pomoc.