    From: "emes" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skup owoców - oszustwo
    Date: Mon, 28 Aug 2006 12:48:40 +0300

    Witam,

    Niedawno sprzedawalem na skupie owoców jablka, spady. W workach nylonowych.
    Przed wyjazdem na skup wszystkie worki byly wazone w domu na wadze
    elektronicznej, liczone. Na skupie okazalo sie, ze z 3000 kg zrobilo sie
    2300 kg, rozumiem ubytki (trasa ok 10 km :) ), które sa przy owocach
    miekkich na poziomie 1-2 % !!, czyli max 30 kg moze ubyc podczas transportu
    (co prawda nie 10 km ale niech bedzie juz )
    Oczywiscie po zwazeniu tych jablek kobieta nie chciala od razu wyliczyc mi
    sumy kg, tylko kazala czekac, ze wzgledu ze nie mialem na to czasu
    zostawilem tam pracownika (godz 18) a sam pojechalem zalatwiac inne sprawy,
    po ok godzine, przyjechalem na miejsce, oczywiscie kobieta powedziala ze ona
    teraz nie ma czsu i nie wyliczy sumy zeby jeju cytuje dupy nie zawracac.
    Dobra mysle, pojechalem znowu, pracownik czeka caly czas. Do godziny 21 nie
    mialem czasu, wiec kilka minut po pojechalem do kobity tym razem cierpliwosc
    moja popuscila, poczatkowo proszac grzecznie kobiete o policzenie sumy i
    wyplacenie naleznej kwoty, oczywiscie odmawiala. W koncu policzyla wszystko,
    okazuje sie ze brakuje 700 kg.
    Prosze powiedzcie mi co w tej sytuacji zrobic. Okazuje sie ze kobieta jest
    znana z tego ze lubi sobie na wadze oszukac, prowadzi w dodatku sklep
    spozywczy (straszny brud w srodku), 700 kg jablek jej daruje, ale chce zeby
    na przyszlosc wiedziala ze mlodych ludzi sie nie oszukuje.
    Od czego zaczac ?
    Panstwowa inspekcja handlowa ?
    czy kogos jeszcze jej podeslac

    ps. do kogo dzwonic i jak rozmawiac z urzednikami ?