    From: "filobart" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skrytki pocztowe
    Date: Fri, 16 Jan 2004 23:09:34 +0100

    Witam,

    Chcialem dowiedziec sie czy Prawo Pocztowe (albo jakis wewnetrzny regulamin
    Poczty Polskiej, nie za bardzo wiem) pozwala na przesylanie na adres skrytki
    pocztowej paczki NA KOSZT adresata. Logicznie wydaje mi sie, ze to jest
    niemozliwe, jednakze chcialbym sie upewnic. Jakby ktos wskazal mi jeszcze w
    jakim dokladnie dokumencie jest to zapisane bylbym wdzieczny.

    Pozdrawiam,
    filobart