    From: "Bialy" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sklep internetowy nie wyslal towaru[dlugie]
    Date: Tue, 7 Mar 2006 11:02:17 +0100

    Witam.

    Mam nastepujacy problem. Zakupilem 13 lutego pewna rzecz w sklepie
    internetowym, kosztowala mnie prawie 600 zl. Pieniadze wplacilem na wskazany
    numer konta, przesylka miala zostac wyslana w przeciagu 1-2 dni od wplaty
    pieniedzy. 25 lutego paczki nie ma, ani u mnie w domu ani na poczcie pomimo
    ze wyslana zostala priorytetem. Po kilkunastu probach kontaktowania sie ze
    sprzedajacym w koncu odebral telefon odemnie (zanim wplacilem pieniadze
    kontakt byl bezproblemowy, po wplacie przestal odpisywac na maile i nie
    odbiera telefonow). Uzyskałem numer paczki, z ktorym to udalem sie na poczte
    gdzie potwierdzili ze takowa paczka nie dotarla do urzedu pocztowego.
    Ponownie dzwonie do sprzedajacego i przedstawiam mu sytuacje, uzyskalem
    informacje ze sklada reklamacje bo niby to cos u niego na poczcie jest nie
    tak i oprocz mojej paczki nie dotarlo jeszcze 9 innych. Sprzedajacy
    powiedzial ze pojdzie mi na reke i ponownie wysle towar firma kurierska.
    Paczka miala byc u mnie dnia 3 marca do dzisiaj oczywiscie nie dotarla, w
    firmie kurierskiej po przerwoceniu magazynu do gory nogami tez jej nie
    znalezli. Pnownie z wielkimi problemami kontaktuje sie ze sprzedajacym i
    prosze o podanie numeru listu przewozowego- dostaje numer ale okazuje sie on
    nieprawidłowy... Teraz wogole dodzwonic sie do niego nie moge - nie odbiera
    telefonu (tylko odemnie bo z tego co sie zorientowalem spod innych numerow
    telefony odbiera normalnie). Jestem bez zamowionego towaru i 600 zl w plecy.
    Poradzcie co moge zrobic w takiej sytuacji? Czy mozna jakos prawnie
    rozstrzygnac ta sprawe? I jaka jest szansa na odzyskanie pieniedzy?

    pozdrawiam
    Marcin