    From: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Składka na ZUS
    Date: Sat, 7 May 2005 20:59:44 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@nat-goc.aster.pl

    Witam
    Moja Mama ma już wyliczoną emeryturę i dalej pracuje na etacie.
    wyższej (kwoty bazowej) Emerytury nijak nie wypracuje ale dalej zakład pracy
    odprowadza pełną składkę na ZUS - od całego wynagrodzenia.
    Czy w związku z tym jest możliwość zwrócenia się do pracodawcy o
    odprowadzanie tylko najniższej wymaganej przez ZUS składki czy musi być
    odprowadzana pełna składka od całego wynagrodzenia. Chodzi mi oto aby przy
    doliczniu obecnych lat pracy czyli od wyliczenia emerytury (2003) do
    zakończenia pracy lata były liczone jako składkowe ale składka była wpłacana
    w kwocie minimalnej.
    Jak zwrócić sie o to??
    Pozdrawiam
    Michał