eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkarga sasiada na mojego psa - prosba o stwierdzenie czy ma o tego podstawę › Skarga sasiada na mojego psa - prosba o stwierdzenie czy ma o tego podstawę
    From: "Wojek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skarga sasiada na mojego psa - prosba o stwierdzenie czy ma o tego podstawę
    Date: Wed, 15 May 2002 13:14:51 +0200

    Uprzejmie proszę o informację na następujący temat:

    Mieszkam na parterze niskiego bloku i wraz z innymi mieszkańcami
    współtworzymy Wspólnotę Mieszkaniową. Dzisiaj Pani z trzeciego piętra
    zgłosiła skargę u zarządcy budynku, że mój piesek brudzi klatkę (tak samo
    jak pies dwie klatki dalej - tak powiedziala). W zwiazku z powyzszym
    przyszla na kontrole klatki pani administrator wraz z cieciem ktory sprzata
    i stwierdzili ze na klatce oraz scianach nie ma zadnych zabrudzen.

    Moje pytanie jest nastepujace: czy sasiadka moze sobie "zadac aby w klatce
    nie bylo zadnych zwierzat" (jej słowa do administratora) i jak w razie czego
    bronić się.

    Dodam, że piesek jeszcze nigdy nie zalatwil sie na klatce co wiecej nawet w
    okolicach domu tego nie robi, jest wychowany tak, ze nigdy nie szczeka na
    przechodniow, w nocy nie chalasuje a w dzień jedynie szczeka gdy ktos obcy
    stoi przy naszych drzwiach lub zadzwoni domofonem (ale to akurat chcemy zeby
    robil bo wstepnie odstrasza intruzów). Jeśli chodzi o zabrudzenia to czasami
    widac mokry slad lap od deszczu od drzwi wejsciowych klatki do moich drzwi
    ale tylko przez 0.5 h i gdy pada deszcz (zresztą wtedy wchodzacy ludzie
    zostawiają wtedy wieksze slady).

    Wojek