    From: "Jacek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sąsiad tynkuje dom i chce korzystać z mojej działki
    Date: Sat, 8 Aug 2009 13:05:11 +0200

    Dom sąsiada stoi dokładnie w granicy. Za kilka dni sąsiad chce docieplać i
    tynkować dom i w związku z tym chce na mojej działce postawić rusztowania i
    mieć udostępnine wejście dla ekipy.
    Sąsiad obiecał naprawić zniszczenia (krzewy i kwiaty na pewno zadeptają).
    Pytanie mam takie, czy mam obowiązek udostępniać sąsiadowi moją działkę, czy
    wynika to z jakichś przepisów?
    Nie zamierzam sąsiadowi kazać tynkować z helikoptera, ale też wolę wiedzieć,
    czy to będzie tylko moja dobra wola, czy tez MUSZĘ wpuścić jego ludzi na
    moją działkę, bo takie są przepisy.
    Jacek