    Subject: Sąsiad pobudował mur na mojej podmurówce.
    From: login166 <"login166[at]wp.pl">
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 29 Oct 2006 20:16:06 +0100

    Witam. Doszlo do sytuacji, w ktorej sasiad wybudowal swoj mur na
    podmurowce uzytkowanej przeze mnie, na ktorej stoi moj plot (siatka), nie
    pytajac sie o zgode. Podmurowka jest dlugosci 50m, betonowa. Stanowi
    granice rozdzielajac obie dzialki. Podmurowka istnieje od poczatku mojego
    zamieszkania, sasiad wprowadzil sie kilka lat po mnie. Pobudowal mur z
    cegiel i bloczkow betonowych dlugosci 5m, wysokosci 2m. Wspominal o
    budowie muru ale nie wyrazalem zgody na budowe na podmurowce. Po tygodniu,
    podczas mojej nieobecnosci wtargnal na podmurowke budujac wspomniany
    powyzej mur. Podejrzewam, ze to nie ostatnie pobudowane przez niego
    przeslo. Jak temu zapobiec? Czy istnieja przepisy regulujace samowole
    budowlana? Prosze o podanie konkretnego paragrafu lub artykulu.

    --
    Nowa Opera 9
    http://www.opera.com/products/desktop/