  • 1. Data: 2003-10-03 08:20:30
    Temat: Sagd gospodarczy - zgloszenie upadlosci
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Witam wszystkich
    Moze tym razem bede mial szczescie. Poprzednei zapytania polegly na polu
    chwaly.
    Jak firma zglosi wniosek o upadlosc, a jednoczesnie zalega z wyplatami dla
    pracownikow i ma spore dlugi, to czy mozna jakos zrobic by sad odrzucil
    wniosek o upadlosc? Gdzie sprawdzic czy taki wniosek zostal zlozony.
    Czy to prawda jak zostanie taki wniosek odrzucony mozna cos zrobic by
    wspolwlasciciele spolki z o.o. odpowiadali nie tylko do wysokosci kapitalu,
    ale takze wlasnym majatkiem?

    Bardzo prosze o pomoc, jestem naprawde w podbramkowej sytuacji. Kredyt
    trzeba splacac, za mieszkanko oplaty porobic, rodzine wyzywaic, i jestem
    bezsilny.

    Pozdrawiam
    AJA