    From: x...@o...pl (Franek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sad pracy a prokurator
    Date: Sun, 12 May 2002 10:20:05 GMT

    Mam sprawe w sadzie pracy.
    W momencie jak juz prawie ja wygralem pozwany pracodawca oskarzyl mnie
    donoszac do prokuratury, ze jestem przestepca. Czy mozna (i jak
    najskuteczniej to zrobic) spowodowac aby doniesienie do prokuratury
    nie bylo brane pod uwage. Chodzi o to, ze przedluzy to znacznie sprawe
    w sadzie pracy i bardzo zagmatwa. Oskarzenia sa oczywiscie absurdalne
    ale zwloka nie jest mi na reke.