  • 1. Data: 2008-03-14 14:20:13
    Temat: Sad grodzki - mandat
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Przyszedl mi z sadu grodzkiego zaoczny wyrok sadu, ze jestem winny i ze mam
    zaplacic 100 zł
    Ale zadnego numera konta nie ma na tym wyroku i nie wiem gdzie mam to
    wplacic.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2008-03-14 15:09:10
    Temat: Re: Sad grodzki - mandat
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam
    > zaplacic 100 zł
    > Ale zadnego numera konta nie ma na tym wyroku i nie wiem gdzie mam to

    Przyjdzie jeszcze.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2008-03-14 16:33:46
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    ...mi nie przyszlo, musialem znalezc w necie nr konta albo mozna
    zadzwonic do tegoz sadu i zapytac... w przelewie podac sygnature akt
    czy co tam jest...
    pzdr.

  • 4. Data: 2008-03-14 17:42:38
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > ...mi nie przyszlo,

    Bo nie dosc dlugo czekales. Przychodzi nawet do 3 miesiecy po pismie o
    ukaraniu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2008-03-15 13:50:04
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    > Bo nie dosc dlugo czekales. Przychodzi nawet do 3 miesiecy po pismie o
    > ukaraniu.
    nic nie przyszlo do tej pory...a placilem ponad rok temu.
    pzdr.

  • 6. Data: 2008-03-15 16:09:22
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > nic nie przyszlo do tej pory...a placilem ponad rok temu.

    Bo zaplaciles;)