  • 11. Data: 2012-01-21 02:18:21
    Temat: Re: SMS-Premium
    Od: " maxima" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    po złozonej reklamacji dostałam taką oto odpowiedż:

    "Szanowna Pani
    w odpowiedzi na Pani mail przesyłamy uzyskane dane dotyczące aktywacji serwis
    data aktywacji 2011-11-06 12:08
    sposób aktywacji /zainicjowanie i wysłanie smsa aktywacyjnego z dedykowaną
    komenda przez użytkownika karty sim
    treść smsa : START wygrana

    Poprzez wysłania smsa z wyżej podaną treści użytkownik numeru dokonał
    rejestracji do serwisu subskrypcyjnego o nazwie : WYGRANA
    http://46nzxyllpkil2.globile.co/landing?
    w=macbook&f=sorteo&a=2&ok=&p=46&k=wygrana&lk=START
    +wygrana&s=7051&n=60246&c=macbook
    http://46nzxyllpkil2.globile.co/file/Regulamin_uslug
    _MT_GLOBILE.pdf
    r...@a...pl

    .
    Dwie sprawy są istotne:
    - ja NIGDY na tą stronę nie wchodziłam i się tam nie logowałam, zresztą od
    razu widać że to ściema
    - jak mogłam wysłać sms-a aktywacyjnego skoro miałam zablokowane POŁĄCZENIA
    WYCHODZĄCE ???
    Odblokowano mi je w grudniu, a na billingu z tamtego okresu nie ma
    NIC,żadnych połączeń.

    co wy na to?