  • Data: 2003-09-18 21:39:25
    Temat: SMS
    Od: Dorota <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na prośbę znajomej. Nizej kilka z esemesów które dostał jej córka (14
    letnia). Numer oczywiście się identyfikował. Co robić??

    7.09.03 godz: 15:02:46
    Wiem jak wyglądasz-jak włoska szmata.więc powtarzam UWAZAJ BO CIE
    NAPEWNO DORWE - KURWO! WYPIERDALAJ DO SIEBIE I WIECEJ NIE WRACAJ! (wiem
    kiedy wyjeżdżasz. Do zobacze

    7.09.03 godz: 15:01:47
    Zostaw szmato mojego chłopaka. Ze Sebastianem jestem 3 lata a ty mi
    przeszkadzasz. Seba mówił mi duzo o tobie, wiem o wszystkim co było
    między wami. Widziałam zdjęc

    7.09.03 godz: 15:03:02
    Lepiej o nim zapomni. Bo ja mogę ci w tym pomóc - wiem gdzie mieszkasz,
    ile masz lat. Uważaj na imprezie lub przy wyjeździe do Triestu. Seba
    okłamał cię mówiąc o sobi

    7.09.03 godz: 15:03:17
    Sebcio powiedział mi, że nadal mnie kocha, spotykamy się w każdej wolnej
    chwili. Był bardzo zły że przyjechałaś do Grodziska. Dzwoniłam do niego
    jak jechaliście do Pozn

    7.09.03 godz: 15:03:35
    Wiem że byliście z twoimi starymi w Poznaniu. Sebie kupiliście kartę.
    twój nr mam od niego. Seba wyśmiewa się z ciebie np. że masz małe cycki!
    Pokazywał jak całujesz

    --
    Pozdrawiam - Dorota
    GG 2245542