  • 11. Data: 2004-01-30 07:55:59
    Temat: Re: Rozwód- pierwsza sprawa
    Od: "a." <a...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bvbt4g$gu2$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > W sumie sprawa ciągnęła się prawie dwa lata, a
    > był to "zwykły" rozwód z orzekaniem o winie, ale
    > bez podziału majątku.

    widzisz, czyli zupelnie co innego. moja sprawa jest taka jak pana artura:
    bez orzkania o winie i w ogole bez zadnych podzialow przydzialow itd. na
    sprawie pojednawczej sedzina nawet nie chciala rozpatrywac czestotliwosci
    spotkan z dzieckiem, bo uznala, ze tym zajmuje sie sad opiekunczy, na
    kolejna sprawe kazala nam tylko przyprowadzic swiadka sytuacji mieszkaniowej
    dziecka. ot i wszystko. swoja droga wspolczuje ci przejsc w sadzie. moja
    sprawa jest dosc prosta, ale sedzina i tak byla nieprzyjemna, jakby miala
    oskarzac nas o morderstwo.
    pozdr.
    a.