  • 1. Data: 2004-06-11 21:29:48
    Temat: Rozwód i podział majątku
    Od: "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl>

    Witam na grupie!Lożyłem na rodzinę.Zyliśmy w luks...... i co.Skończył się
    dobrobyt.Samo życie.Bez patosu.W tym momencie żona chce rozwodu.Wziąłem ją w
    1 maj...Wybudowałem dom .Ona nigdy nie pracowała,spała i opalała sie na
    tarasie naszego domu.Zajmowałem sie i wych.dziecko.Zona ma zespół
    schyz.paran.Chce żyć za sprzedaż domu po rozwodzie.Syn nie chce być z
    matką.Stwierdza ze jego matka zniszczy moje wieloletnie starania.Aja głupi
    płaciłem za pania do sprzątania.A ona poinformowała mnie że znęcałem się nad
    nią psych i i fiz.I śmieje się ze mnie że i tak jestem przegrany,bo sądy
    bronią biednych uciemięrzonych żon i matek.Oznajmiła mi,że odegra teatrzyk w
    sądzie.To ja naiwny zapytam się czy do sądu idzie sie po sprawiedliwość ,czy
    po wyrok.Prawdopod.ma kogoś, i chce połowy majątku.Zapytam retorycznie:czy
    to kobieta -czy belzebub?Osądzcie sami grupowicze i prawnicy.Co z tym fantem
    zrobić? j...@b...pl

    --
    Pozdrawiam Jerzy_S

  • 2. Data: 2004-06-11 21:44:50
    Temat: Re: Rozwód i podział majątku
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    .Co z tym fantem
    > zrobić? j...@b...pl

    Weź rozwód, szybko sprzedaj wszystko pod nieobecność żony i po okazyjnej
    cenie albo weź pod to spory kredyt i niech sie sądzi baba z kim chce. Tylko
    kasy nie trzymaj na koncie!

    PZDR
    Daro

  • 3. Data: 2004-06-11 22:05:51
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    to gdzie ma trzymac jak nie na koncie?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2004-06-11 22:15:29
    Od: "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl>

    No co Ty!! Nie sprzedasz bez notariusza!Wspólnota majatkowa.Jej podpis przy
    przekazaniu pieniędzy.

    --
    Pozdrawiam Jerzy_S

  • 5. Data: 2004-06-13 12:39:05
    Od: "Travis" <r...@o...pl>

    Sa produkty finansowe ktore umozliwiaja schowanie pieniazkow.
    Przejdz sie np. Allianz badz jakiegos biura maklerskiego.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    GG: 18584 E-mail: Travis(malpa)o2.pl