  • Data: 2002-08-30 11:23:28
    Temat: Rozwod, a właściwie dokumenty
    Od: "Mrqs" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Z gory uprzedzam, ze przejrzalem archuiwum gryupy, ale bez skutku. Mam dwa
    pytania:

    Czy mam do wniosku o rozwód załączać metryke urodzenia dzieci, jeśli te
    dzieci są już dorosłe (ponad 21 lat)?

    I gdzie szukac wzoru wniosku o rozwód ( rozwodzę sie po raz pierwszy :-) )
    oraz jakie inne dokumenty musze zalaczyc do wniosku, zeby wszystko bylo ok.
    Szukalem tego typu porad na roznych stronach zwiazanych z prawem, ale albo
    nie umiem szukac, albo jest to gleboko zakonspirowane.

    W kazdym razie z gory dziekuje za pomoc

    Mrqs