  • 1. Data: 2004-10-05 20:48:18
    Temat: Rozprawa, sad, powiadomienie
    Od: "Bax" <b...@p...com>

    Witam,
    Dostalem dzisiaj powiadomienie, ze za 10 dni ma sie odbyc rozprawa dot.
    separacji (zgodny wniosek wspolmalzonkow). Niestety bede wtedy nieobecny -
    mam od kilku tygodni zaplanowany i oplacony urlop. Zona stanowczo zada, abym
    sie na rozprawe stawil. Nie chce uciekac sie do nieuczciwych zwolnien
    lekarskich. Jak wybrnac z sytuacji? Co sie stanie jesli mnie nie bedzie bez
    usprawiedliwenia?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi,
    Krzysztof B.

  • 2. Data: 2004-10-06 06:00:48
    Temat: Re: Rozprawa, sad, powiadomienie
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bax" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie na rozprawe stawil. Nie chce uciekac sie do nieuczciwych zwolnien
    > lekarskich. Jak wybrnac z sytuacji? Co sie stanie jesli mnie nie bedzie

    Wysłać pełnomocnika, IMHO najlepsze rozwiązanie.

    Marek

  • 3. Data: 2004-10-06 12:30:41
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie na rozprawe stawil. Nie chce uciekac sie do nieuczciwych zwolnien
    > lekarskich. Jak wybrnac z sytuacji? Co sie stanie jesli mnie nie bedzie bez

    Proponuje lekture art. 428 kpc - wg tego przepisu jezeli sie usprawiedliwisz
    to sad bedzie procedowal mimo Twojej nieobecnosci. Natomiast jezeli sie nie
    usprawiedliwisz - postepowanie zostanie zawieszone.

    Pozdr.