    From: Witek Mozga <m...@t...pl_NOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozgrywki personalne na uczelni
    Date: Mon, 22 Apr 2002 21:01:24 +0200

    Witam,

    W wyniku osobistej niechęci do mnie dyrektor mojego byłego instytutu
    zapowiedział wszystkim pracownikom zespołu, że zabrania mi wstępu na
    teren tegoż instytutu.

    Czy dyrektor instytutu na państwowej uczelni ma prawo zabronić jakiejś
    osobie przebywania na jego terenie? Czy w razie konfrontacji jest
    jakis przepis, na który mógłbym sie powołać?

    --
    Witek Mozga
    http://www.trimen.pl/witek/