  • Data: 2002-02-18 08:37:05
    Temat: Rekojmia - gdzie znajde informacje ??? PILNE !!!
    Od: "nelson" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie:
    chce zareklamowac zakupiony dwa tygodnie temu telewizor
    i nie wiem czy skorzystac z gwarancji czy rekojmi?
    Gwarancji mam 24mies. a jak jest z rekojmia?
    Co jest korzystniejsze i gdzie moge o tym poczytac???

    A moze ktos podpowiedzial by cos na Gadu Gadu... moj nr 31771
    ew. na priv

    Piotrek
    Piotr Medela
    PIW Fortech Kraków tel. 0-12 6340191