eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja uslugi › Reklamacja uslugi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "news.neostrada.pl" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja uslugi
    Date: Sat, 17 Jan 2009 11:45:23 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <gksdc9$bdh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: it170.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1232189641 11697 80.53.123.170 (17 Jan 2009
    10:54:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Jan 2009 10:54:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090116-1, 2009-01-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:572079
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Zepsul mi sie aparat fotograficzny. Oddalem go do naprawy do
    specjalistycznego serwisu fotograficznego w sierpniu 2008 r. Po
    zaakceptowaniu kosztorysu (koszty naprawy 580 zl) naprawe wykonano i sprzet
    odeslano do mnie.
    Usterka nie zostala jednak usunieta. Poinformowalem o tym serwis i kazano mi
    przeslac ponownie aparat celem naprawy w ramach reklamacji. Na poczatku
    wrzesnia 2008 odeslalem go do tego samego serwisu. Sprawe pilotowalem na
    biezaco i w efekcie w styczniu 2009 dostalem informacje, ze nie potrafia
    usunac usterki.
    W rozmowie telefonicznej zostalem poinformowany, ze zostanie mi zwrocony
    sprzet w stanie sprzed naprawy oraz zwrocony koszt naprawy. Czekam na
    oficjalna informacje od nich.
    Teraz obawiam sie ze sprzet moze byc bardziej uszkodzony niz przed oddaniem
    do naprawy, niestety ja nie jestem tego w stanie stwierdzic.
    Jestem tez stratny bo to ja do tej pory ponosilem wszystkie koszty
    transportu do serwisu, nie mowiac juz o tym ze przez ponad 4 miesiace nie
    moglem z aparatu korzystac.
    Prosze o pomoc jakich dokumentow od nich rzadac (jakas szczegolowa nota
    techniczna z wykazem usterek i zastosowanych dzialan), czy mam prawo domagac
    sie zwrotu poniesionych kosztow zwiazanych z transportem. A moze jeszcze cos
    innego zaproponujecie.

    --
    -----------------------------------
    KSC
    ---------------

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1