    From: "VVV" <V...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja listu poleconego za potwierdzeniem
    Date: Tue, 25 Nov 2008 20:32:19 +0100

    wysłałem list polecony za potwierdzeniem odbioru. Przez długi czas
    potwierdzenie nie docierało, więc złożyłem reklamację na poczcie, gdzie
    musiałem wypisać kolejną żółtą kartę tak samo jak poprzednią. Dziś przysza
    odpowiedź, że moja reklamacja jest nieuzasadniona bo list dotarł zaginęło
    tylko potwierdzenie którego duplikat teraz otrzymałem ( ta karta którą
    wypisywałem podczas reklamacji ) Czy poczta ma rację? Przecież, nie po to
    wysyłam list za potwierdzeniem, żeby ono ginęło, dla mnie wykonanie usługi
    to dostarczenie list i odesłanie mniew potwierdzenia, a nie tylko
    dostarczenie. Mogę się do 14dni odwołać od tej decyzji, czy jest sens, czy
    pocza ma rację?