eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja części komputerowych › Reklamacja części komputerowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pawel" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja części komputerowych
    Date: Tue, 3 Apr 2007 14:31:31 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <eutog3$hik$1@inews.gazeta.pl>
    References: <eutn9l$8pr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip155-236.crowley.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1175610691 18004 172.20.26.242 (3 Apr 2007 14:31:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Apr 2007 14:31:31 +0000 (UTC)
    X-User: pawel1940
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: host-ip155-236.crowley.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:454936
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    > Mam takie pytanie, które pewnie już padło tutaj na grupach. Kupiłem komputer
    > z gwarancją 24 miesiące i zepsóła się nagrywarka DVD (po 21 miesiąca
    > użytkowania). Pytanie czy sprzedawca może mi wymienić nagrywarkę na taką o
    > nie gorszych parametrach technicznych ale używaną? A co z gwarancją? Będę ją
    > miał na dalsze 24 miesiące czy tylko na 3?

    Gwarancja biegnie od nowa od momentu naprawy / wymiany, przy czym
    niekoniecznie na caly komputer (zalezy od warunkow umowy).

    W kwestii szczegolow gwarancji odsylam do tresci umowy gwarancyjnej.
    Powolywanie sie na niezgodnosc z umowa raczej nie bedzie tutaj zasadne, wiec
    pozostaje gwarancja.

    Oczywiscie sprzedawca MOŻE wymienic na nowa jak pytales, ale to nie znaczy, ze
    musi. Moze przeciez naprawic jesli umowa gwarancyjna to przewiduje. Jednak
    praktyka w sklepach komputerowych to jest nie naprawiac (nikt sie w takie
    rzeczy nie bawi), ale wymieniac. A poniewaz tego modelu juz nikt nie sprzedaje
    to wymienia na adekwatny, czyli w praktyce i tak zwykle lepszy niz masz
    (technika idzie do przodu). Taka jest praktyka, sklepy zwykle nie robia
    problemow (bo sami i tak to pozniej odsylaja do producenta/dystrybutora), wiec
    po prostu idz i zalatw :-).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1