  • 1. Data: 2003-06-04 08:56:22
    Temat: Rejestr sądowy
    Od: "Ola" <a...@2...pl>

    czesc

    Potrzebuję wykaz spółek z o.o. zarejestrowanych w ostatnich 2 latach. Czy
    ktoś ma może pomysł gdzie moge to znaleźć? KRS nie udzieliło mi informacji.

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-05 10:37:42
    Temat: Re: Rejestr sądowy
    Od: d...@o...pl

    > czesc
    >
    > Potrzebuję wykaz spółek z o.o. zarejestrowanych w ostatnich 2 latach. Czy
    > ktoś ma  może pomysł gdzie moge to znaleźć? KRS nie udzieliło mi informacji.

    Możesz znaleźć takie informacje w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, gdyż każda
    spółka ma obowiązek zamieszczenia ogłoszenia o rejestracji w KRS.

    Pozdrawiam,
    Darek