    From: venioo <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot $$ za niewykorzystany bilet
    Date: Thu, 08 Nov 2007 01:57:09 +0100

    Dzieki wielkie!

    A przy okazji Twojej uwagi: trzeba umiec tworzyc zasoby sieciowe, zeby
    uzytkownik nie musial sie przekopywac w poszukiwaniu informacji.

    Nie rozumiem tez pkt.1 tego tekstu.
    To w ten sam dzien trzeba sie zglosic po poswiadczenie biletu?
    "Naleznosc jest zwracana, jesli podrozny zwroci sie w terminie 30
    dni..." ale nie ma tam slowa czy to naleznosc za bilet potwierdzony w
    pierwszy dzien waznosci biletu, czy na potwierdzenie i zwrot pieniedzy
    jest 30 dni?

    Bo posta troche uproscilem, a realnie sprawa wyglada tak:
    stacja nabycia biletu (stacja poczatkowa) jest 35km od mojego miejsca
    zamieszkania. Stacja na ktorej wysiadalem (stacja koncowa) jest 45km od
    mojego docelowego miejsca podrozy.
    Jesli bilet trzeba potwierdzic w pierwszym dniu jego waznosci, to jest
    to w 99% niewykonalne lub nieoplacalne. Nie po to ktos mnie podwiozl za
    darmo taki hektar zebym jechal 45km na stacje bilet potwierdzac, bo
    paliwo wiecej bedzie kosztowac niz zwrot za bilet.

    Czy nie narusza to przypadkiem prawa konsumenckiego?

    venioo