  • Data: 2005-11-12 09:10:04
    Temat: Re: zwrot wspólnego mienia konkubentowi
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dl49bq$6ai$1@news.onet.pl...

    > HaNkA, skąd u ciebie tyle jadu?

    Bo nie lubię kombinowania. Parę moich zwiazków sie zakończyło nie tak jakbym
    sobie życzyła, ale qrde nie oznaczalo to, ze w ramach rewanżu nie oddam
    takiemu exowi czy to kart kredytowych, czy samochodu, czy ukochanego
    podkoszulka ukochanego klubu sportowego, czy tez, ze w odwecie stanę na
    głowie, zeby mu utrudnić widywanie się z dzieckiem.

    > OZN cię dopadł czy co?

    Co to OZN?:-)

    > Ja wiem, że jak chłop odchodzi to ma ważne powody ;-),

    :-)) Kobiety, które odchodzą czasami też miewaja ważne powody:-))

    > ale czemu od razu "cwaniactwo"?

    A jak to nazwać? Koleś znajduje sobie inną, ktora albo lepiej gotuje, albo
    ma dluższe nogi. A porzucona w odwecie "ty taki, ty owaki, to ja Ci nie
    oddam komputera":-)) Dla mnie to zachowanie irracjonalne:-). Ja, po
    informacji że koleś mnie rzuca w 5 sekund osiągnełabym stan wrzenia,
    informując go zresztą o tym przy pomocy mało wybrednego słownictwa:-) A po
    nastepnych 5 sekundach spakowałabym wszystkie jego manele i demonstracyjnie
    wywiozłabym je do jego matki:-)) No i pózniej, już na luzie mogłabym
    spokojnie zwierzac się przyjaciółkom, jaki to z niego jest...*(&%# :-))

    HaNkA