  • Data: 2004-02-03 15:19:30
    Temat: Re: zwrot składki OC ?
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "karol" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > P.S. Jeśli kupujący samochód zawrze oddzielną umowę OC z tym lub innym
    > ubezpieczycielem, a ja nie odbiorę zwrotu (np. kupującemu nie chce się iść
    > do ubezpieczyciela) to powstaje sytuacja w której za jeden pojazd opłacane
    > jest podwójne ubezpieczenie OC (przynajmniej do kończ lipca 2004).

    tak, tylko Kupującemu w następnym roku a automatu przedłużą się oba
    ubezpieczenia i ciekawe co zrobi aby dwóch składek nie płacić?
    tak, z drugiej strony ta ustawa to oczywiście knot prawny i co będzie dalej
    tego nikt wie, min.fin ma wydać interpretację przepisów, tylko pozostaje
    pytanie czy tej interpretacji nie będzie sobie można w dupę wsadzić, bo
    wejdzie tym w kompetencje sądów i TK...

    pozdrawiam Tiger