    From: "Mirek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot kosztów i utraconych dochodów świadka w sądzie
    Date: Sun, 15 Mar 2009 20:09:12 +0100

    A jeśli połączenia kolejowe są takie, że jestem na miejscu o 2:00 lub 13:00
    lub 23:00 a rozprawa jest o 10:00 to nie mając innego wyjścia muszę albo
    spać na dworcu na ławce, albo wynająć pokój w hotelu. Czy za nocleg sąd mi
    zwróci. Bo chyba sędzia nie jest aż takim ...., że uzna noc na dworcu za coś
    normalnego??

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Przede wszystkim koszty nie należą się automatycznie i po zakończeniu
    przesłuchania,
    trzeba spytać sędziego o zwrot kosztów podróży, bo sąd musi wydać
    postanowienie,
    na podstawie, którego protokolant, albo pracownik sekretariatu
    wystawia rachunek, który
    i tak musi podpisać sędzia.

    u mnie nie płacić się do 50 km od siedziby sadu
    więc nie wiem kto wypisywał Ci rachunek, a jaki sędzia nie czytał,
    ale takiej sytuacji nie powinno być

    > Za paliwo tez zwraca!!!!!!!

    powiedzmy tak
    protokolant, który zrobił rachunek za zwrot kosztów na paliwo powinien
    stracić pracę
    i nie ma czegoś takiego jak zwrot za paliwo