  • 1. Data: 2003-07-26 09:23:19
    Temat: zwolnienie kobiety w ciąży
    Od: "PAWEŁ" <j...@w...pl>

    Witam !
    Moja żona dostała wypowiedzenie z pracy. Już w okresie wypowiedzenia zaszła
    w ciążę. Czy mimo to pracodawca ma prawo ją zwolnić ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-26 09:29:33
    Temat: Re: zwolnienie kobiety w ciąży
    Od: Michał <m...@g...pl>

    > Witam !
    > Moja żona dostała wypowiedzenie z pracy. Już w okresie wypowiedzenia zaszła
    > w ciążę. Czy mimo to pracodawca ma prawo ją zwolnić ?
    > Pozdrawiam

    tak

    --
    Pozdrawiam Michał
    "Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju." (Paul Claudel)

  • 3. Data: 2003-07-26 10:38:09
    Od: "PAWEŁ" <j...@w...pl>

    SAMO tak mi niestety nie wystarcza
    jesli jestes prawnikiem to podaj żródło swojej odpowiedzi
    jesli nie to nie wprowadzaj w błąd
    bo inni mysla ze jest juz do tego pytania odpowiedz
    bez urazy
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-07-26 10:50:48
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "PAWEŁ" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moja żona dostała wypowiedzenie z pracy. Już w okresie wypowiedzenia
    zaszła
    > w ciążę. Czy mimo to pracodawca ma prawo ją zwolnić ?

    A byla zatrudniona na czas nieokreślony?

    HaNkA

  • 5. Data: 2003-07-26 10:58:40
    Od: diodka <d...@n...e-ar.pl>

    Przepis KP Art.177.§1 nie zezwala na wypowiadanie oraz rozwiązywanie
    umów o pracę z kobietami będącymi w okresie ciąży

    a swoja droga wystarczylo poszukac w archiwum grupy (minuta szukania)
    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&threadm=b9g2m2%24cu7%241%40nemesis.news.tpi.pl&r
    num=6&prev=/groups%3Fq%3D%2Bci%25C4%2585%25C5%25BCa%
    2BOR%2Bwypowiedzenie%2Bgroup:pl.soc.prawo%26hl%3Dpl%
    26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26scoring%3Dr%26se
    lm%3Db9g2m2%2524cu7%25241%2540nemesis.news.tpi.pl%26
    rnum%3D6

    skopiuj poczytaj i bedzie jasne

    d.

  • 6. Data: 2003-07-27 00:19:51
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "PAWEŁ" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    zaszła
    > w ciążę. Czy mimo to pracodawca ma prawo ją zwolnić ?
    Jeżeli była zatrudniona na czas nieokreślony, to obejmuje ją pełna ochrona.
    Czyli nawet jeśli zaszła w ciążę już w czasie wypowiedzenia, to jej umowa o
    pracę nie może ulec rozwiązaniu.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 7. Data: 2003-07-28 07:24:16
    Temat: Odp: zwolnienie kobiety w ciąży
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam,
    jezeli jednak byla zatrudniona na czas okreslony to:
    1. jezeli wypowiedzenie otrzymala przed 3 miesiacem trwania ciazy , to
    pracodawca moze ja zwolnic
    2. jezeli wypowiedzenie otzrymala po 3 m-cu ciazy, to umowa o prace
    przedluza sie do dnia urodzenia dziecka.

    jezeli na czas nieokreslony
    1. pracodawca nie moze zwolnic kobiety w ciazy

    Joanna

    pieniadze leza na ulicy, szkoda, ze tylko drobne....

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bfv5u7$o6u$...@a...news.tpi.pl...