  • Data: 2004-01-09 09:24:15
    Temat: Re: związki zawodowe
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Robercie, myślisz linearnie, nie dostrzegłeś, że pytanie było
    > podchwytliwe. Otóż autor w zawoalowany sposób wskazał na fakt, iż
    > specjalne regulacje dotyczące ZZ są szkodliwe i zbytecznie, i jako takie
    > nie powinny niczym różnić się od stowarzyszeń.

    Otóż właśnie, że nie. Autora dopadł imperatyw wewnętrzny występowania w obronie
    ludu pracującego i ciągnie go nieodparcie w kierunku utworzenia związku i walki
    o dobro ludu pracującego, tylko konmpletnie nie wie co to wiązek zawodowy i co
    to wszystko znaczy. Wie natomiast, że członków Zarządu nie można zwolnić :)

    Paweł

    P.S. - jeżeli jednak faktycznie jest to wycyckany pracownik, który ma dość,
    chetnie pomogę, bo nie mam nic przeciwko ZZ.