  • 1. Data: 2009-10-26 10:17:18
    Temat: zużyty monitor
    Od: Bond Piotr Bond <p...@g...com>

    czy można wyrzucić to na smieci czy trzeba gdzieś oddać?
    nie chce mi sie tego tachać może posrawić koło ssypu?

  • 2. Data: 2009-10-26 11:01:27
    Temat: Re: zużyty monitor
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Bond Piotr Bond" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    czy można wyrzucić to na smieci czy trzeba gdzieś oddać?
    nie chce mi sie tego tachać może posrawić koło ssypu?

    są firmy - wystarczy zadzownic i zabiorą.

  • 3. Data: 2009-10-26 12:49:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bond Piotr Bond" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    czy można wyrzucić to na smieci czy trzeba gdzieś oddać?
    nie chce mi sie tego tachać może posrawić koło ssypu?

    Teraz robią zbiórki. Koło zsypu może kosztować i tak juz nikt nie wyrzuca.
    Ja odwiozłem do kontenera na terenie szkoły.
    neelix