    Date: Wed, 14 Jan 2015 11:24:09 +0100
    From: Mrqs <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu spadek ale inny :)

    > W prawie cywilnym jest nieprawomocne. Ale do zezwolenia na budowę
    > przykładowo składasz jedynie pod rygorem odpowiedzialności karnej
    > oświadczenie.

    Głównie chodzi mi o nie-zatrzymanie spraw papierkowych do zezwolenia na
    budowę.
    Wiadomo, że samo stwierdzenie nabycia spadku (u notariusza, bo sprawa
    prosta) załatwię szybko, bałem się tylko, że bez wpisu w KW będę miał
    "urzędową obstrukcję" :)

    Jeszcze raz dzięki, bo to w sumie pozytywna wiadomość.

    Mrqs

    --
    "Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów
    nie ma większego znaczenia". Orwell