    From: "beny76" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znaki drogowe
    Date: Mon, 21 Oct 2002 08:49:04 +0200

    Coz mam Tobie odpowiedziec. Jezeli droga stanowi Wasza wlasnosc, to Wy jako
    wspolwlasciciele nieruchomosci (w tym drogi) stanowicie, jaki znak umiescic.
    Bardzo wygodne jest umieszczenie znaku np. "zakaz wjazdu", czy cos w tym
    stylu, jednak z zaznaczeniem, ze nie dotyczy on mieszkancow posesji.

    Skoro ta droga byla dojazdem do garazy i nie ma innej, to ten znak zostal
    postawiony na wniosek jakiegos pajaca bez samochodu, co innym zazdrosci
    czterech kolek, albo przeszkadza mu chalas. W koncu jako mieszkaniec, nie
    bedziesz zostawial samochodu na ulicy, skoro kolo budynku jest miejsce na
    zaparkowanie.

    Musisz sie dowiedziec u swojego zarzadcy na czyj wniosek zostal postawiony
    znak.

    A co do uprawnien Policji w tej kwestii to trudno mi sie wypowiedziec. Mam
    podobny znak przy wjezdzie na swoja posesje, ale wszyscy go olewaja.

    b...@w...pl