    From: "YoureX" <j...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znaki drogowe
    Date: Tue, 22 Oct 2002 23:00:28 +0200

    > 3. Znaczek do niczego go NIE upowaznia. Potrzebna jest tzw. karta
    > parkingowa, aby mogl nie stosowac sie do niektorych zakazow.

    Tu go chyba mam, poniewaz za przednia szyba widzialem legitymacje wg wzoru z
    ustawy z 2000 r.
    W styczniu 2002 wyszla nowa ustawa - zmieniajaca ten wzor i anulujaca ustawe
    z 200 r. w tej sprawie.

    > 4. Czy jest znak zakaz parkowania? Jesli nie, to z powodu [1] legalnie
    > wjezdza i parkuje :-)

    Takiego znaku nie ma. Jedynym ratunkiem jest chyba znak B-36 zakaz
    zatrzymywania (tego znaku nie moze nie przestrzegac), ale kto mi postawi
    taki znak razem z zakazem ruchu w obie strony.

    > 5. Jesli na podstawie znaczka, to zloz skarge do szefa, bo
    > funkcjonariusz jest niedouczony....

    Tak... nie sprawdzili tego. W ogole nie wysiedli z samochodu. Zawezwe ic
    jeszcze raz i poprosze o poprawiony replay.

    > Z powodu ?

    Z powodu znaku "zakaz ruchu w obie strony" i tabliczki "nie dotyczy dojazdu
    do garazu" - to pwod podany przez Straznikow Miejskich.

    ...a w 'twoim' przypadku wlasciwy jest zakaz
    > ruchu+tabliczka 'nie dotyczy...'.
    Taki wlasnie znak stoi na wlocie

    Zdobylem dokladna mape z naniesionymi dzialka i... niestety nie wyglada to
    po mojej mysli (kupujac ten garaz niestety nie sprawdzilem dokladnie
    przebiegu granicy)
    Okazuje sie, ze dzialka swoim dluzszym bokiem przylega do slepej drogi nie
    nalezacej do dzialki. Droga konczy sie na wysokosci mojego garazu i na tym
    koncu staje sobie nasz oskarzony...

    Ehhh.. przynajmniej na chwile go wywale przy pomocy Karty Parkingowej -cala
    to moja satysfakcja.

    YoureX